Reklamace a vrácení zboží
Nejdou Vám spárovat hodinky? Nevíte si rady, jak zprovoznit Bluetooth volání?
Zavolejte nám! Většinu problémů vyřešíme po telefonu.
Jsme tu pro Vás každý pracovní den mezi 09:00 až 15:00, tel.: +420 739 039 368
V případě vrácení zboží do 14 dní a nebo reklamace, prosíme o vrácení zboží zpět na adresu:
Na adrese se nenachází kamenná prodejna. Tato adresa neslouží pro okamžitou výměnu zboží.
Ke stažení:
Formulář pro odstoupení od smlouvy
Důležité upozornění pro zákazníky:
Prosíme vás, abyste při vracení zboží nebo odesílání jakýchkoli zásilek směrem k nám nevyužívali služeb České pošty. Bohužel, dochází ke ztrátě balíků při doručování přes poštu, což způsobuje komplikace a zpoždění v procesu vrácení či reklamací.
Doporučujeme používat spolehlivější kurýrní služby, jako jsou např. Zásilkovna, GLS, PPL, DPD se kterými máme lepší zkušenosti z hlediska rychlosti a spolehlivosti doručení.
Pro vrácení zboží prosím použijte tyto dopravce:
Zásilkovna, Packeta - na adresu
PPL
DPD
GLS
Děkujeme za pochopení
Jak postupovat v případě reklamace
Připravte si prosím vyplněný a vytištěný reklamační formulář ( zde Reklamační formulář ). Pokud nemáte možnost formulář jak vytisknout, stačí napsat na papír Vaše jméno, číslo objednávky a popis problému.
Zboží pečlivě zabalte (aby nedošlo k jeho poškození cestou). Poté nám produkt ideálně včetně původního balení zašlete na adresu
Zboží zasílejte vždy kompletní včetně příslušenství (nabíječka). Fakturu do balíčku nemusíte přidávat, není nutná. Zboží prosím neposílejte na dobírku, nebude převzato.
Adresa pro odeslání reklamace:
Telefon: +420 739 039 368
Reklamační řád se řídí obchodními podmínkami na našem webu zde - odkaz